Norresa :D

Nu ar varat lov snart slut. Vi har kommit hem hela fran varan norresa, och sen hangt annu lite till pa stranden som man aldrig riktigt far nog av. Bland annat har vi sett annu ett vattenfall (men vagen dit var finare an sjalva fallet), besokt ghanas forsta kakofarm, sett staderna Kumasi och Tamale, och slutligen varat mal - Mole national park. Apor, babianer, antiloper, krokodiler och elefanter :) Varan guide foljde sparen efter elefanterna, sa efter nan timme kom vi riktigt nara dom, nastan sa man blev radd att dom skulle attackera ett tag. Men maktiga var dom!
Det har varit en bra resa aven om vi ocksa hade mindre bra stunder pa hotell och dirtroads. Nu ar antagligen sista resan gjord iallafall och vi kanner att vi har sett ratt mycket av Ghana. :)

Kommentarer
Postat av: Hää

Ååh min Buske det låter ju hur härligt som helst :) Snart ses vi <3 3,5 vecka kvar! Ma dou BÄSTASTE!

2010-05-06 @ 19:29:05
Postat av: Sara

Nu ar det bara TRE! <3

2010-05-10 @ 12:35:02
Postat av: Hää

Haha!!! Och nu är det exakt två veckor, sen ska jag kedja fast mig i dig så att du aldrig lämnar min sida igen! XD <3

2010-05-17 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0